duminică, 6 septembrie 2009

Lucrurile care s-au petrecut in ultimul timp m-au impiedicat sa scriu. Asta pentru ca dezamagirea, furia, oboseala si infrangerea care se petrece in minte mea mi-au blocat ideile si puterea de a infrunta curiozitatile persoanelor din jurul meu...Asa ca nu vreau sa povestesc nimic din ce s-a intamplat in ultima luna.
Ploua si e o vreme tare urata afara, probabil ca asta m-a facut sa redeschid pagina unde dau frau liber sentimentelor; vremea si un amic care mi-a reprosat ca el credea ca nu o sa aiba timp sa imi citeasca tot ce am scris aici :D
Aseara am fost la discoteca la noi la tara si sunt foarte dezamagita. Dj-ul a facut un moment de un sfert de ora cu melodii mai de "Doamne ajuta", timp in care toata lumea si-a adus aminte ca o trece pisarea si nu are timp sa se duca mai tarziu ca nu cumva sa piarda vreo faza gen : " si sunt Gutza, cel mai mare, mi-am luat masina tare!". Iar cand dj-ul a bagat un fel de jazz, alea 3 muste care mai ramasesera inauntru au inceput sa urle : "Da' m-ai omorat , mai nene, cu muzica asta! "...Ma bucur totusi, ca saracul Dj a reusit sa ii dedice si el o mel sotiei lui, lucru pt care imi venea sa ma duc sa il felicit :-)....Ma rog, ideea e ca sunt total ingrijorata de felul in care gandeste lumea la Romanica, e nasol rau, fratilor, nu mai aveti sanse! Asta e boala si mai nasol e ca se raspandeste din ce in ce mai mult...Mie mi-a luat cam 2 ani sa scap de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu