joi, 30 iulie 2009

Revenire

Ce tarziu e...au trecut cateva zile de cand nu am mai dat pe aici.Si in astea cateva zile au avut loc ceva schimbari in viata mea...Am devenit majora,ceva important,ce pot sa zic?Si asta ce inseamna?Inseamna ca sunt responsabila si raspund pentru faptele mele,inseamna ca am dreptul la vot,inseamna ca trebuie sa o ajut pe mama la treaba si sa invat mai mult pt facultate.Inseamna ca pot sa ma marit,sa ma angajez,sa fac copii :-SS...Doamne ce de mai sunt!!! Da' cand esti major exista si schimbari care sa te avantajeze si pe tine? :-)
Tre' sa recunosc ca au avut loc ceva schimbari si in comportamentul meu : parca rad mai mult,parca ma prostesc mai mult,parca tzopai mai mult, parca zambesc mai mult etc...Oare e ceva rau in asta?Am inteles ca eu sunt mai ciudata de felul meu, dar chiar asa?Sa am oare vreo boala?Si cum se numeste "copilarie majora" :))? Oare e ceva rau in faptul ca nu am de gand sa ma maturizez prea curand?
Dar totusi,trebuie sa fiu sincera si sa va spun ca am un sentiment de regret pe undeva ascuns, doar de mine stiut, care a iesit la iveala cand am primit cadoul de la Elena. Am plans de am rupt cand am vazut cartea si felicitarea cu dedicatie.Merci,Leano, te iubesc! :*
Si am mai plans si cand am inceput sa citesc cartea,asta din primele 3 randuri, cartea asta e minunata,te face sa simti si sa traiesti aceleasi sentimente pe care personajul le traieste.E ceva ce nu poate fi descris in cuvinte. Cartea se numeste " P.S. Te iubesc " si exista si filmul,vi-l recomand cu placere! :-)
Ah si plec la mareeee :X:X \:D/...Ne vedem peste o saptamana,promit ca o sa scriu mult cand vin, o sa am ce :D

2 comentarii:

  1. Sa fii iubita si inca odata; La multi ani!


    Poate ne vedem p. la mare. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. distracție plăcută, byta! și ... tzopăie tuh acolo..că odată avem 18 ani frumoși și fără bani.:))

    RăspundețiȘtergere