duminică, 19 iulie 2009

"Demonstratie in centrul orasului"

Ma aflam pe bulevardul Nicolae Titulescu asteptand-o pe colega mea, care intarzia ca de obicei,pentru a merge impreuna la liceu.La cativa metrii de mine se aude o voce de barbat care vorbeste la reportofon si indruga cate ceva despre campaniile electorale.Vazand ca lumea tot continua sa se imbulzeasca acolo,am zis sa merg si eu sa vad ce se intampla exact.Se pare ca barbatul acela reusise sa incante multi trecatori incurajandu-i sa participe la o tombola care le-ar fi adus mari premii la sfarsitul reprezentarii.Ajunsa acolo am ramas foarte impresionata de faptul ca un domn mai in varsta promite tinerilor noi lucruri incantatoare precum : locuri special amenajate pentru karaoke,dans,teatru pentru elevi etc...Vrajita de vorbele acestuia,am decis sa ma inscriu si eu la tombola cu gandul ca poate am norocul sa castig si eu marele premiu surpriza.Intre timp colega mea ma suna sa imi spuna ca a ajuns si ca ma asteapta in statie.Inscrisa deja la tombola,nu puteam parasi locul si am chemat-o si pe ea alaturi.Bineinteles ca la scoala nu am mai ajuns...La sfarsitul discursului toata lumea astepta cu sufletul la gura pentru extragerea biletelor si mare mi-a fost mirarea cand mi-am auzit numele strigat pentru premiul cel mare.Acesta consta intr-o excursie la Paris pentru 5 zile cu absolut totul gratuit.Din pacate zambetul mi s-a sters repede de pe buze cand mi s-a spus ca nu pot merge pentru ca sunt inca minora.In schimb cred ca sora mea s-a distrat grozav cu norocul amandurora: al meu ca am castigat biletul,si al ei ca facuse 18 ani cu cateva zile inainte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu