luni, 27 iulie 2009

Pentru ca multe talente se pierd si se regasesc atunci cand e, totusi, prea tarziu


Astazi am descoprit o persoana ca mine,o persoana care, probabil, ma inspira si imi este alaturi de undeva de unde mi-e greu sa spun ca este "acolo sus" pentru ca il simt mai aproape decat atat.Desi am trait alaturi de el toata copilaria,mi-a fost cam greu sa il cunosc atat de profund,dar uite ca scrierile lui m-au facut sa aflu intr-o zi ce nu am reusit in 14 ani. Este o persoana care m-a inzestrat, in mod nu tocmai direct, cu cel putin jumatate din talentul lui si pentru asta am vrut sa ii multumesc intr-un fel, asa ca m-am hotarat sa ii creez un blog.Un blog in care sa scriu tot ceea ce el si-ar fi dorit sa publice intr-o viata si nu a reusit.
Cititi si voi ce a scris un mare om :
http://inmemoriaunuimaretalent.blogspot.com/

2 comentarii:

  1. Ma tot "gadila" limba , mai bine spus buricele degetelor.... Frumos mister ! Poate aflam si noi pe viitor cine anume!?!?!

    RăspundețiȘtergere
  2. clorofila ce sa spun ..ai un blog de invidiat ,dar eu cum nu sunt invidios las lumea sa te invidieze :)..frumos blog si sper sa fie si mai frumos ..

    RăspundețiȘtergere