miercuri, 22 iulie 2009

Admiterea la jurnalism...ceva de...vis!

Nu stiu cata inspiratie mai am acum,dar oricum mai bine scriu acum,ca de maine sigur o pierd pe toata :))...Si cata aveam ieri,de abia asteptam sa ajung acasa sa scriu.De unde sa vin?Pai cum de unde?Ieri a fost ziua cea mare (ziua mai putin mare decat cea mare),am dat admiterea la jurnalism :)...M-am simtit tare nepregatita si mi-a venit sa o iau la fuga spre casa imediat dupa ce am ajuns acolo.In fine... dupa despartirea de Traiana si Ioana m-am dus si eu spre sala Dongoroz a facultatii de Drept.Doamne ce sentiment oribil am avut!Eram inconjurata de oameni necunoscuti,de pitzipoance si frezati,muuuult roz si auriu,sclipici si culori...asta observandu-se doar pe minoritatea personajelor imbracate de acolo...ah!si se mai si cunosteau intre ei de pe forumul acela (mie nu mi l-au aprobat).Eu ma tot plimbam incolo si incoace cu o sticla de apa si un sandvis (asa scrie in DEX),agitata si transpirata.M-a cuprins un sentiment de groaza si nu neaprat de ceea ce se va intampla in urmatoarele 60 min, ci in urmatorii 50-60 ani,simteam ca e momentul in care imi iau cu adevarat viata in maini si incercam sa ma abtin sa nu izbucnesc in lacrimi pt ca asta probabil m-ar fi facut de ras.Stiu ca singura intrebare care mi se tot repeta in minte era : " CE CAUT EU AICI?!?" si in acelasi timp nu-mi venea sa cred de cata lipsa de imaturitate dadeam dovada...Si l-am ochit! :)) scria "Catharsis" (concurs de teatru pt liceeni)pe tricoul lui.Mi s-au inmuiat picioarele instantaneu si l-am urmarit cu privirea.I-am citit emotia de pe chip si dezgustul fata de ce era in jurul lui.A mers prin multime si s-a asezat singur pe jos,in pozitia tipica unui actor adolescent :-).Probabil devenisem deja penibila la cat de insistent ma uitam la el,dar eram convinsa ca nu ma observa,era foarte aerian.Desi am incercat de cateva ori,nu am indraznit pana la urma sa ma apropii de el.M-a trezit din nehotararea mea vocea uneia dintre supraveghetoare,destul de intepata la prima vedere,care incepuse sa bage in sali concurentii al caror nume incepe cu litera A... A! tot aici sunt?Si dau admiterea?Am taiat-o usor spre multime si m-am trezit prin fata.M-am plictisit pe la litera I si m-am intors la locul meu de la geam.Acolo,surpriza era el...M-am indreptat usor si am indraznit sa-l intreb "Ai fost cumva intr-o trupa de teatru?".I-am zis ca am vazut tricoul si pozitia specifica de asezt pe jos.A ras.Si ce mandra m-am simtit cand a recunoscut numele :Experimenthalia" :).Am tinut neaparat sa ma vait de cate culori sunt pe acolo si in acelasi moment mi-a picat fata dandu-mi seama ca atunci ma gasisem si eu sa-mi fac unghiile roz-bombon!Asta e,daca se poarta...
In sfarsit,ajunge la litera M,ma striga,intru in amfiteatru...Aici alta senzatie de neliniste.Cand am vazut ca trebuie sa-mi pun foaia de examen si sa scriu pe o margine de 20 cm si ca mai sunt si sus,sa-mi vina rau.In 15 min au venit subiectele si apuca-te,Clorofilo, si scrie ce stii ca ce nu stii le pui dupa, la nimereala...Eh si au trecut si 3 ore de examen din care in 2 m-am simtit ca acasa,atat de aprinsa eram in a povestii croaziera mea in jurul lumii,pe care nu cred k o voi putea face nici in urmatoarele mele 20 de vieti,si depre schimbarea pozitiva postdecembrista -de unde atata??-.M-au gasit pe mine,comunista infocata sa le vorbesc despre schimbari pozitive :-J.
Am iesit de acolo cam dezamagita de cultura mea generala,pe care mi-am promis ca o voi imbunatati.Afara ma asteptau ai mei,mai lesinati decat mine din cauza caniculei.
Acum astept rezultatele,pe 28,dar le astept degeaba :-J...Si urmeaza ziua cea mare,admiterea la UNATC.
P.S : am uitat cum il cheama pe tipul ala :

Un comentariu: